Povodom incidenta na Bulevaru oslobođenja, kod kafea "Vremeplov", kada je šleper udario biciklistu, član Gradskog veća za saobraćaj Siniša Bubnjević postavlja pitanje otkud šleper u tom delu grada, kada se zna da je teretnim vozilima dozvoljen prolazak jedino Bulevarom cara Lazara.
Da onda vratimo saobraćaj i u DANAŠNJU pešaku zonu u centru po toj logici? Da pustimo automobile i kamione po keju? Prijatelju moj, vremena se menjaju.
Ni u jednoj civilizovanoj zemlji tranzit (pogotovo teških kamiona i šlepera) ne može prolaziti kroz deo grada koji je gusto naseljen i kvartovima koji imaju nekoliko škola i obdaništa, kao što je to slučaj s pomenutom ulicom SADA (u odnosu na deset-petnaest godina ranije kada su se zgrade ovde gradile i stanovi prodavali).
Tvoj komentar znači i ovo - nije važno što neki od tih kamiona, koji vrlo često jurcaju i preko dozvoljenih 50 km/h, može pregaziti dete koje prelazi ulicu i ide u školu, ko mu je kriv što stanuje tu gde je ODAVNO tranzit!
Ovaj bubnja li bubnja a mečka samo skače, očito to nije šleper od onih kojima je on dozvolio da prolaze gradom, kada ih zaustavi policija oni samo kažu da nazovu bubnjevića
Nije kriva policija nego fotograf Siniša Bubnjević i njegova klika. Pogledajte strukturu kamiona koji prelaze slobodarski most i biće vam sve jasno. To nisu zatvoreni šleperi sa robom već većinom oni koji prevoze cement iz jedne cementare (da ne imenujem), šljunak i tucanik iz jednog kamenoloma (da ne imenujem) i dunavski pesak i šljunak jednog privatnika iz ns čiji oranž kamioni špartaju po sve i jednoj ulici u ns bez ikakve zabrane. NIKO ne sme da ih zaustavi i NIKO ne sme da im naplati kaznu. Zna se tarifa.Policija je nemoćna jer dobijaju naredbe odozgo.
Pogibije u Novom Sadu postaju pojava,a ne slucaj!!!!!!!!!!!!!!!!!
Policija sedi u zasedama-sacekusama umesto da kontrolise saobracaj;ali i njima je jasno da sve to nema smisla;kada je i njima jasno;da su bahati vozaci zasticeni;pocevski od sina banke,da nije 021 pisao o tome zataskalo se,nista se ne cuje sta je sa pomocnikom direktora ""Srbijagasa"",koji je imao ktvi alkoholu i da se ne nabraja........
Bubnjevic je posebna prica,posto licnim primerima pokazuje kako se ne treba ponasati u saobracaju;na pesackom prelazu prelazi razgovarajuci mobilnim i ostalo.......
A gradjevinare zagradjuju,prepreuju ulice,zatvaraju bez ikakvih oznaka,ali zna se da su i oni nedodirljivi......
Sramota za grad Novi Sad do cega su doveli Maja Gojkovic i Sadasnji Gradonacelnik sa svojom ekipom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"...da se ne bi uništavala gradska infrastruktura."
A u šta spadaju Detelinara i Nova Detelinara? Dokle će ulicom Kornelija Stankovića, koja je odavno stambena zona s velikim brojem stanovnika, školama, vrtićima i decom na ulici, danonoćno da prolaze i najteži šleperi?
nista od toga na zalost, pricace se dva dana o tome, krivi su ovi, krivi su oni...i nikom nista, sve gurnuto pod tepih, kao i za sve ostalo...sve po starom...
Neka se izjasni nadlezni komandir saobracajne policije!!! Iz naseg poreza prima platu, prema tome imamo pravo da znamo razlog, odkud tolika grdosija na naprometnijem asfaltu u gradu. Zamislite, kakav zastoj bi taj izazvao prilikom skretanja npr. kod futoske pijace!!!
treba čoveka da udari šleper da bi neko ovde postavio to pitanje. šleperi su nam svuda u gradu jer policija ladi j***. zavlače se i u najmanje ulice.
ajmo, smenite nekog šefa policije zbog taksi divljanja i kamionskog divljanja, pa možda se neko i opameti.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Bubnjević: Policija odgovorna za ulazak šlepera u grad
Novi Sad
•15.04.2011.
•07:29 > 07:33
Komentari 12
Detelinarac
Ni u jednoj civilizovanoj zemlji tranzit (pogotovo teških kamiona i šlepera) ne može prolaziti kroz deo grada koji je gusto naseljen i kvartovima koji imaju nekoliko škola i obdaništa, kao što je to slučaj s pomenutom ulicom SADA (u odnosu na deset-petnaest godina ranije kada su se zgrade ovde gradile i stanovi prodavali).
Tvoj komentar znači i ovo - nije važno što neki od tih kamiona, koji vrlo često jurcaju i preko dozvoljenih 50 km/h, može pregaziti dete koje prelazi ulicu i ide u školu, ko mu je kriv što stanuje tu gde je ODAVNO tranzit!
h1n1
member
I
A vaš je problem što niste razmišljali o tome kada ste kupovali stan.
Wrong!
Lalla
Policija sedi u zasedama-sacekusama umesto da kontrolise saobracaj;ali i njima je jasno da sve to nema smisla;kada je i njima jasno;da su bahati vozaci zasticeni;pocevski od sina banke,da nije 021 pisao o tome zataskalo se,nista se ne cuje sta je sa pomocnikom direktora ""Srbijagasa"",koji je imao ktvi alkoholu i da se ne nabraja........
Bubnjevic je posebna prica,posto licnim primerima pokazuje kako se ne treba ponasati u saobracaju;na pesackom prelazu prelazi razgovarajuci mobilnim i ostalo.......
A gradjevinare zagradjuju,prepreuju ulice,zatvaraju bez ikakvih oznaka,ali zna se da su i oni nedodirljivi......
Sramota za grad Novi Sad do cega su doveli Maja Gojkovic i Sadasnji Gradonacelnik sa svojom ekipom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Detelinarac
A u šta spadaju Detelinara i Nova Detelinara? Dokle će ulicom Kornelija Stankovića, koja je odavno stambena zona s velikim brojem stanovnika, školama, vrtićima i decom na ulici, danonoćno da prolaze i najteži šleperi?
jelko
gavra
TT
ajmo, smenite nekog šefa policije zbog taksi divljanja i kamionskog divljanja, pa možda se neko i opameti.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H